Kedves Felhasználónk!
Az alábbiakban kategóriákra szedtük Neked a gyakran ismételt kérdéseket, reméljük, hogy könnyen megtalálod a választ kérdésedre! Ha további kérdésed lenne, írj nekünk!

Navigáció

I. Kliensbeállítások
II.Bejelentkezés
III. Levelezés
IV. Beállítások
V. Jelszókezelés
VI. Egyéb

I. Kliensbeállítások

Hogyan tudom beállítani a külső levelezőrendszeremet?

Kedves Felhasználónk!

Amennyiben használsz pl. Outlook, Thunderbird, Apple Mail vagy Android mail alkalmazásokat, engedélyezned kell az IMAP/POP3 elérést.

Örömmel tudatjuk veled, hogy a jelszavak megerősítése mellett leegyszerűsítettük a kliensek (külső levelezőprogramok) beállításának folyamatát is.

Mostantól elegendő csak kipipálnod a IMAP/POP3 elérés engedélyezését a Beállítások → Levelezés menüpont alatt.

Add meg klienseden a fiókodhoz tartozó jelszavadat és máris használhatod az alkalmazást mind mobilon, mind pedig számítógépen.

Abban az esetben, ha eddig is használtál klienst, az ott tárolt [freemail]-es jelszavadat töröld ki, majd add meg azt a jelszót, amit a webes felülethez használsz. Ezt általában a Beállítások menü, Biztonság / Jelszavak menüpont alatt teheted meg.

FONTOS: Klienseknél olykor kézileg kell megadnod a beállításokat:

A kimenő levelek (SMTP) kiszolgálója: smtp.freemail.hu

A Fióknévnél az email cím megadása szükséges.

A Jelszónál a [freemail] webes felületén használt jelszavad megadása szükséges.

Port: 25 vagy 587 (STARTTLS támogatással)

A POP3 kliens beállítása

A bejövő levelek (PoP3) kiszolgálója: pop3.freemail.hu

A Fióknévnél az email cím megadása szükséges.

A Jelszónál a [freemail] webes felületén használt jelszavad megadása szükséges.

Port: 110 (TLS támogatással)

Az IMAP kliens beállítása (ajánlott)

A bejövő levelek (IMAP) kiszolgálója: imap.freemail.hu

A Fióknévnél az email cím megadása szükséges.

A Jelszónál a [freemail] webes felületén használt jelszavad megadása szükséges.

Port: 143 (STARTTLS támogatással)

 

II. Bejelentkezés

Sikertelen bejelentkezés (túl sok hibás próbálkozás)

Túl sok hibás próbálkozással kapcsolatos hibaüzenet esetén a “Nem vagyok robot” felirat melletti négyzetet ki kell pipálni ahhoz, hogy a rendszer engedélyezze a belépést (a helyes felhasználónévvel és jelszóval). Amennyiben kipipáltad a négyzetet, de helytelen jelszót adtál meg, a hibaüzenet nem változik.

Kétlépcsős bejelentkezés

A [freemail] megújult felületén lehetőséged van kétlépcsős bejelentkezést használni. A kétlépcsős bejelentkezést a Beállítások / Biztonság menüpontban tudod bekapcsolni, a funkció használatához azonban le kell töltened az okostelefonodra a Google Authenticator applikációt. A kétlépcsős bejelentkezésről további információkat itt találsz.

Megjegyezte a böngésző a jelszót

Amennyiben azért nem tudsz bejelentkezni, mert eddig mentett belépési adatokkal léptél be és elfelejtetted a jelszavadat, a következőképpen tudod előhozni azt.
A jelszavak mentése majdnem minden böngészőn belül más-más menüpontban található, de a legnépszerűbb böngészők esetén ezek a következőek:
Mozilla Firefox: Eszközök – Beállítások – Biztonság – Mentett jelszavak
Google Chrome: Beállítások – Személyes dolgok – Mentett jelszavak kezelése
(Internet Explorerben erre sajnos nincs lehetőség.)
Ha az itt megadott helyet felkeresed az általad használt böngészőben, meg tudod jeleníttetni a jelszavadat, melynek segítségével be fogsz tudni lépni a fiókodba.

 

III. Levelezés

Eltűnt a fiók tartalma

Amennyiben azt tapasztalod, hogy a fiókod tartalma törlésre került, nagy valószínűséggel a fiókod inaktívvá vált. A nem látogatott fiókok 90 napot követően inaktívvá válnak, tartalmuk automatikusan és visszavonhatatlanul törlődik. A levelek visszaállítására sajnos nincs lehetőségünk.

Az érkezett mappa üres, kiürült az érkezett mappám.

Vélhetően az történhetett, hogy levelezőklienssel beléptél POP3-on keresztül, és letöltötted a leveleket. Ha ilyenkor nincs külön beállítva az email kliens programban, hogy hagyjon egy másolatot a szerveren, akkor letölti a leveleket a saját gépedre, így a webes felületen már nem lesz elérhető.

Nem kapom meg a leveleimet

Ha azt tapasztalod, hogy nem kapod meg a leveleidet érdemes ellenőrizned, hogy korábban nem állítottál-e be egy átirányítást, vagy esetleg egy olyan szűrőszabályt, mely minden fiókodba érkező levelet blokkol.

Nem jelenik meg a megnyitott levél

Amennyiben a leveled megnyitását követően nem jelenik meg a teljes levél, elképzelhető, hogy az általad használt böngésződ már nem támogatott. Ebben az esetben érdemes ellenőrizni és frissíteni a használt böngészőt.

Közösségi mappa levelei

A [freemail] fiókodban beállíthatod, hogy a közösségi oldalakról érkező leveleid a Közösségi mappádba kerüljenek. Ezt a Beállítások / Mappáim menüpontban tudod beállítani.

Törölt levelek / levéltörlés

A levelek törlést követően a Kuka mappába kerülnek, a Kukából is törölt levelek nem visszaállíthatóak.

Levél csillagozása funkció

Az eddigi visszajelzések alapján azt tapasztaltuk, hogy a felhasználói élményt növelhetnénk, ha a számodra különleges, kiemelkedő leveleket egyszerűen meg tudod különböztetni a többi levéltől. Ezért úgy döntöttünk, hogy bevezetjük a csillagozás funkciót.

 

IV. Beállítások

Szűrők beállítása

A kéretlen levelek kiszűrésére több lehetőség is rendelkezésedre áll. A Beállítások / Szűrők menüpontban Egyszerű és Haladó módban is létrehozhatsz szűrőszabályokat, melyekben azt is megadhatod, hogy a szűrni kívánt levelekkel mi történjen (mentse a rendszer egy másik mappába, továbbítsa más címekre, törölje, blokkolja).

Levelezőprogram beállítása

A kimenő levelek kiszolgálóját és az azonosításhoz szükséges adatokat az internet kapcsolatot biztosító szolgáltató adja, itt tehát saját szolgáltatód SMTP szerverét kell megadnod. Ha nem tudod ennek a nevét, fordulj szolgáltatód ügyfélszolgálatához.
A bejövő levelek (PoP3) kiszolgálója: freemail.hu
A Fióknévnél az email cím @ előtti részének megadása szükséges.
Amennyiben a leírt beállítások elvégzését követően sem működőképes a levelezésed, próbáld meg a fiókot a levelezőprogramból törölni majd ismét létrehozni. Célszerű a [freemail] webes felületén is leellenőrizned, hogy az üzenetek ott megjelennek-e.

Olvasottság visszajelzés

A [freemail] megújult felületén az olvasottság visszajelzés kérése / küldése már nem elérhető, ezt a funkciót kivezettük.

Támogatott böngészők

A [freemail] az alábbi böngészőket támogatja: Google Chrome, Firefox, Safari, Internet Explorer, Microsoft Edge. Fontos, hogy az általad használt böngésző mindig naprakész legyen, amit az alábbi oldalon is tudsz ellenőrizni: http://whatbrowser.org/

 

V. Jelszókezelés

Elfelejtett jelszó

Elfelejtett jelszó esetén jelszóemlékeztetővel, alternatív e-mail címmel, átirányítási címmel vagy működő POP3 lekérés segítségével van lehetőséged új jelszót megadni. Amennyiben ezek közül előzőleg beállítottad valamelyiket, azt a bejelentkezés alatt található „Elfelejtett jelszó” linkre kattintva érheted el.

A Felhasználási feltételeinkben és az Adatkezelési nyilatkozatunkban megszabott keretek között tudunk a segítségedre lenni, nem biztosíthatunk hozzáférést a fiókhoz egyéb alternatívákon keresztül, ezért például személyes okmányokkal történő azonosításra sincs lehetőség.

Megjegyezte a böngésző a jelszót

Amennyiben azért nem tudsz bejelentkezni, mert eddig mentett belépési adatokkal léptél be és elfelejtetted a jelszavadat, a következőképpen tudod előhozni azt.
A jelszavak mentése majdnem minden böngészőn belül más-más menüpontban található, de a legnépszerűbb böngészők esetén ezek a következőek:
Mozilla Firefox: Eszközök – Beállítások – Biztonság – Mentett jelszavak
Google Chrome: Beállítások – Személyes dolgok – Mentett jelszavak kezelése
(Internet Explorerben erre sajnos nincs lehetőség.)
Ha az itt megadott helyet felkeresed az általad használt böngészőben, meg tudod jeleníttetni a jelszavadat, melynek segítségével be fogsz tudni lépni a fiókodba.

Feltörték a fiókom

Ha úgy véled, hogy fiókod illetéktelenek kezébe kerülhetett, és a fiókhoz tartozó jelszavadat módosították, vagy a személyes adataiddal visszaélés történt, kérjük, mihamarabb fordulj a rendőrséghez és tegyél feljelentést.

 

VI. Egyéb

Mikor törlődik a fiókom?

A nem látogatott postafiókok 90 nap elteltével inaktívvá válnak, tartalmuk automatikusan és visszavonhatatlanul törlődik. A helyes felhasználónév és jelszó párossal történő belépéssel a fiók még aktiválható és újra használatba vehető. A levelek visszaállítására sajnos nincs lehetőségünk.