Kedves Felhasználónk!
Az alábbiakban kategóriákra szedtük Neked a gyakran ismételt kérdéseket, reméljük, hogy könnyen megtalálod a választ kérdésedre! Ha további kérdésed lenne, írj nekünk!

Navigáció

I. Bejelentkezés
II. Levelezés
III. Beállítások
IV. Jelszókezelés
V. Egyéb

I. Bejelentkezés

Sikertelen bejelentkezés (túl sok hibás próbálkozás)

Túl sok hibás próbálkozással kapcsolatos hibaüzenet esetén a “Nem vagyok robot” felirat melletti négyzetet ki kell pipálni ahhoz, hogy a rendszer engedélyezze a belépést (a helyes felhasználónévvel és jelszóval). Amennyiben kipipáltad a négyzetet, de helytelen jelszót adtál meg, a hibaüzenet nem változik.

Kétlépcsős bejelentkezés

A [freemail] megújult felületén lehetőséged van kétlépcsős bejelentkezést használni. A kétlépcsős bejelentkezést a Beállítások / Biztonság menüpontban tudod bekapcsolni, a funkció használatához azonban le kell töltened az okostelefonodra a Google Authenticator applikációt. A kétlépcsős bejelentkezésről további információkat itt találsz.

Megjegyezte a böngésző a jelszót

Amennyiben azért nem tudsz bejelentkezni, mert eddig mentett belépési adatokkal léptél be és elfelejtetted a jelszavadat, a következőképpen tudod előhozni azt.
A jelszavak mentése majdnem minden böngészőn belül más-más menüpontban található, de a legnépszerűbb böngészők esetén ezek a következőek:
Mozilla Firefox: Eszközök – Beállítások – Biztonság – Mentett jelszavak
Google Chrome: Beállítások – Személyes dolgok – Mentett jelszavak kezelése
(Internet Explorerben erre sajnos nincs lehetőség.)
Ha az itt megadott helyet felkeresed az általad használt böngészőben, meg tudod jeleníttetni a jelszavadat, melynek segítségével be fogsz tudni lépni a fiókodba.

 

II. Levelezés

Eltűnt a fiók tartalma

Amennyiben azt tapasztalod, hogy a fiókod tartalma törlésre került, nagy valószínűséggel a fiókod inaktívvá vált. A nem látogatott fiókok 90 napot követően inaktívvá válnak, tartalmuk automatikusan és visszavonhatatlanul törlődik. A levelek visszaállítására sajnos nincs lehetőségünk.

Az érkezett mappa üres, kiürült az érkezett mappám.

Vélhetően az történhetett, hogy levelezőklienssel beléptél POP3-on keresztül, és letöltötted a leveleket. Ha ilyenkor nincs külön beállítva az email kliens programban, hogy hagyjon egy másolatot a szerveren, akkor letölti a leveleket a saját gépedre, így a webes felületen már nem lesz elérhető.

Nem kapom meg a leveleimet

Ha azt tapasztalod, hogy nem kapod meg a leveleidet érdemes ellenőrizned, hogy korábban nem állítottál-e be egy átirányítást, vagy esetleg egy olyan szűrőszabályt, mely minden fiókodba érkező levelet blokkol.

Nem jelenik meg a megnyitott levél

Amennyiben a leveled megnyitását követően nem jelenik meg a teljes levél, elképzelhető, hogy az általad használt böngésződ már nem támogatott. Ebben az esetben érdemes ellenőrizni és frissíteni a használt böngészőt.

Közösségi mappa levelei

A [freemail] fiókodban beállíthatod, hogy a közösségi oldalakról érkező leveleid a Közösségi mappádba kerüljenek. Ezt a Beállítások / Mappáim menüpontban tudod beállítani.

Törölt levelek / levéltörlés

A levelek törlést követően a Kuka mappába kerülnek, a Kukából is törölt levelek nem visszaállíthatóak.

Levél csillagozása funkció

Az eddigi visszajelzések alapján azt tapasztaltuk, hogy a felhasználói élményt növelhetnénk, ha a számodra különleges, kiemelkedő leveleket egyszerűen meg tudod különböztetni a többi levéltől. Ezért úgy döntöttünk, hogy bevezetjük a csillagozás funkciót.

 

III. Beállítások

Szűrők beállítása

A kéretlen levelek kiszűrésére több lehetőség is rendelkezésedre áll. A Beállítások / Szűrők menüpontban Egyszerű és Haladó módban is létrehozhatsz szűrőszabályokat, melyekben azt is megadhatod, hogy a szűrni kívánt levelekkel mi történjen (mentse a rendszer egy másik mappába, továbbítsa más címekre, törölje, blokkolja).

Levelezőprogram beállítása

A kimenő levelek kiszolgálóját és az azonosításhoz szükséges adatokat az internet kapcsolatot biztosító szolgáltató adja, itt tehát saját szolgáltatód SMTP szerverét kell megadnod. Ha nem tudod ennek a nevét, fordulj szolgáltatód ügyfélszolgálatához.
A bejövő levelek (PoP3) kiszolgálója: freemail.hu
A Fióknévnél az email cím @ előtti részének megadása szükséges.
Amennyiben a leírt beállítások elvégzését követően sem működőképes a levelezésed, próbáld meg a fiókot a levelezőprogramból törölni majd ismét létrehozni. Célszerű a [freemail] webes felületén is leellenőrizned, hogy az üzenetek ott megjelennek-e.

Olvasottság visszajelzés

A [freemail] megújult felületén az olvasottság visszajelzés kérése / küldése már nem elérhető, ezt a funkciót kivezettük.

Támogatott böngészők

A [freemail] az alábbi böngészőket támogatja: Google Chrome, Firefox, Safari, Internet Explorer, Microsoft Edge. Fontos, hogy az általad használt böngésző mindig naprakész legyen, amit az alábbi oldalon is tudsz ellenőrizni: http://whatbrowser.org/

 

IV. Jelszókezelés

Elfelejtett jelszó

Elfelejtett jelszó esetén jelszóemlékeztetővel, alternatív e-mail címmel, átirányítási címmel vagy működő POP3 lekérés segítségével van lehetőséged új jelszót megadni. Amennyiben ezek közül előzőleg beállítottad valamelyiket, azt a bejelentkezés alatt található „Elfelejtett jelszó” linkre kattintva érheted el.

A Felhasználási feltételeinkben és az Adatkezelési nyilatkozatunkban megszabott keretek között tudunk a segítségedre lenni, nem biztosíthatunk hozzáférést a fiókhoz egyéb alternatívákon keresztül, ezért például személyes okmányokkal történő azonosításra sincs lehetőség.

Megjegyezte a böngésző a jelszót

Amennyiben azért nem tudsz bejelentkezni, mert eddig mentett belépési adatokkal léptél be és elfelejtetted a jelszavadat, a következőképpen tudod előhozni azt.
A jelszavak mentése majdnem minden böngészőn belül más-más menüpontban található, de a legnépszerűbb böngészők esetén ezek a következőek:
Mozilla Firefox: Eszközök – Beállítások – Biztonság – Mentett jelszavak
Google Chrome: Beállítások – Személyes dolgok – Mentett jelszavak kezelése
(Internet Explorerben erre sajnos nincs lehetőség.)
Ha az itt megadott helyet felkeresed az általad használt böngészőben, meg tudod jeleníttetni a jelszavadat, melynek segítségével be fogsz tudni lépni a fiókodba.

Feltörték a fiókom

Ha úgy véled, hogy fiókod illetéktelenek kezébe kerülhetett, és a fiókhoz tartozó jelszavadat módosították, vagy a személyes adataiddal visszaélés történt, kérjük, mihamarabb fordulj a rendőrséghez és tegyél feljelentést.

 

V. Egyéb

Mikor törlődik a fiókom?

A nem látogatott postafiókok 90 nap elteltével inaktívvá válnak, tartalmuk automatikusan és visszavonhatatlanul törlődik. A helyes felhasználónév és jelszó párossal történő belépéssel a fiók még aktiválható és újra használatba vehető. A levelek visszaállítására sajnos nincs lehetőségünk.