Belépés
Elfelejtettem a jelszavamatElfelejtett jelszó esetén kizárólag az előzőleg beállított jelszóemlékeztető, alternatív e-mail cím, átirányítási cím vagy működő POP3/IMAP lekérés segíthet bejutni a fiókodba. A jelszóemlékeztető felületét a bejelentkezés alatt található Elfelejtett jelszó linkre kattintva érheted el, ahol a biztonsági kérdés megválaszolásával új jelszót állíthatsz be a fiókodhoz, vagy jelszómódosító linket küldhetsz az alternatív e-mail címedre, illetve saját freemailes fiókodba. (Ezek a lehetőségek csak abban az esetben jelennek meg, ha korábban beállítottad őket.)
A felhasználási feltételeinkben és az adatkezelési szabályzatunkban megfogalmazottaktól nem áll módunkban eltérni, így nem adhatunk ki jelszót, biztonsági választ, jelszómódosító linket vagy a jelenleg érvényes jelszóval és biztonsági válasszal kapcsolatos információkat, illetve a fiókhoz nem állíthatunk be segítséget és nem módosíthatjuk a korábban megadott alternatív/ átirányítási címet vagy biztonsági választ.
Nem állítottam be segítségetA felhasználási feltételeink értelmében a felhasználó kizárólagos felelőssége gondoskodni jelszava megőrzéséről, annak biztonságos és a felhasználó számára hozzáférhető helyen való tárolásáról. A felhasználó felelőssége továbbá, hogy elfelejtett jelszó esetére segítséget állítson be a fiókjába és azt naprakészen tartsa – amennyiben ezt elmulasztottad, mi sem tudunk a segítségedre lenni.
A felhasználási feltételeinkben és az adatkezelési szabályzatunkban megfogalmazottaktól nem áll módunkban eltérni, így nem adhatunk ki jelszót, biztonsági választ, jelszómódosító linket vagy a jelenleg érvényes jelszóval és biztonsági válasszal kapcsolatos információkat, illetve a fiókhoz nem állíthatunk be segítséget és nem módosíthatjuk a korábban megadott alternatív/ átirányítási címet vagy biztonsági választ.
Nem fogadja el a biztonsági választRendszerünk csak olyan formátumban fogadja el a helyes választ, amilyenben azt eredetileg megadtad, ezért a kis- és nagybetűk, számok, szóközök, írásjelek, stb. között rendszerünk különbséget tesz.
Amennyiben rendszerünk visszajelzése alapján téves választ adtál meg, a jelszómódosítás nem volt sikeres. Ha nem emlékszel a helyes válaszra, illetve nem állítottál be más segítséget, sajnos mi sem tudunk a segítségedre lenni.
A felhasználási feltételeinkben és az adatkezelési szabályzatunkban megfogalmazottaktól nem áll módunkban eltérni, így nem adhatunk ki jelszót, biztonsági választ, jelszómódosító linket vagy a jelenleg érvényes jelszóval és biztonsági válasszal kapcsolatos információkat, illetve a fiókhoz nem állíthatunk be segítséget és nem módosíthatjuk a korábban megadott alternatív/ átirányítási címet vagy biztonsági választ.
Nem él az alternatív e-mail címemAmennyiben hibásan adtad meg alternatív e-mail címedet, vagy olyan címet állítottál be, amelyhez nincs hozzáférésed, nem tudunk a segítségére lenni.
A felhasználási feltételeinkben és az adatkezelési szabályzatunkban megfogalmazottaktól nem áll módunkban eltérni, így nem adhatunk ki jelszót, biztonsági választ, jelszómódosító linket vagy a jelenleg érvényes jelszóval és biztonsági válasszal kapcsolatos információkat, illetve a fiókhoz nem állíthatunk be segítséget és nem módosíthatjuk a korábban megadott alternatív/ átirányítási címet vagy biztonsági választ.
Beazonosítás?A [freemail] szolgáltatás jellegéből adódóan a regisztrációkor nem történik meg a megadott adatok ellenőrzése, nincs személyazonosítás, mint például egy szolgáltatói szerződéskötéskor, így ezen adatok, pl. a megadott név ellenőrzésére sincs lehetőségünk.
A felhasználási feltételeink értelmében a felhasználó kizárólagos felelőssége gondoskodni jelszava megőrzéséről, annak biztonságos és a felhasználó számára hozzáférhető helyen való tárolásáról. A felhasználó felelőssége továbbá, hogy elfelejtett jelszó esetére segítséget állítson be a fiókjába és azt naprakészen tartsa – amennyiben ezt elmulasztottad, mi sem tudunk a segítségedre lenni.
A felhasználási feltételeinkben és az adatkezelési szabályzatunkban megfogalmazottaktól nem áll módunkban eltérni, így nem adhatunk ki jelszót, biztonsági választ, jelszómódosító linket vagy a jelenleg érvényes jelszóval és biztonsági válasszal kapcsolatos információkat, illetve a fiókhoz nem állíthatunk be segítséget és nem módosíthatjuk a korábban megadott alternatív/ átirányítási címet vagy biztonsági választ.
A helyes jelszóval nem enged be a rendszerAmennyiben rendszerünk a helyes belépési adatok ellenére nem tudott beléptetni a fiókodba, minden esetben a következő hibaüzenet jelenik meg: „A bejelentkezés nem sikerült – kérjük néhány perc múlva próbáld újra!”
Amennyiben rendszerünk hibás belépési adatokra hivatkozva („Hibás felhasználónév vagy jelszó!”) utasítja el a belépést, nem a helyes jelszóval próbáltál meg belépni vagy nem megfelelően adtad meg a felhasználónevedet. Ha biztos vagy abban, hogy a helyes belépési adatokkal próbáltál bejelentkezni, de a fenti hibaüzenetet kapod, elképzelhető, hogy illetéktelen személy fért hozzá a fiókodhoz és megváltoztatta a jelszavadat – ebben az esetben kérjük, tegyél feljelentést a rendőrségen!
„Túl sok hibás próbálkozás” hibaüzenet esetén a „Nem vagyok robot” melletti négyzetet is ki kell pipálni ahhoz, hogy a rendszer engedélyezze a belépést – természetesen a helyes felhasználónévvel és jelszóval. Amennyiben így sem sikerül belépned, nem a helyes jelszóval próbáltál bejelentkezni.
Feltörték a fiókomatAmennyiben úgy érzed, hogy feltörték a fiókodat, kérjük, tegyél feljelentést a rendőrségen!
Túl sok hibás próbálkozásAmennyiben túl sok hibás próbálkozással kapcsolatos hibaüzenetet kapsz, az elmúlt 24 órában több alkalommal hibás adatokkal próbáltál/ próbált valaki belépni a fiókodba.
Ebben az esetben biztonsági okokból a belépéshez a captcha kitöltése is szükséges. A hibaüzenet megjelenését követően add meg ismét a felhasználónevedet és a jelszavadat, majd pipáld ki a Nem vagyok robot melletti négyzetet! A rendszer további ellenőrzés céljából megkérhet arra, hogy válaszd ki a megfelelő képeket is. Ha helyes belépési adatokat adtál meg és a captchát is kitöltötted, rendszerünk engedélyezni fogja a belépést.
Kétlépcsős bejelentkezésA kétlépcsős bejelentkezés beállításakor a rendszer megadott 10 eldobható belépési kódot arra az esetre, ha valamilyen oknál fogva nem tudnál generálni újat az applikációval. Ezen kódok valamelyikével tudsz belépni a fiókodba, majd a Beállítások/ Biztonság menüpont alatt kikapcsolni, esetleg újra beállítani funkciót.
Amennyiben nem jegyezted fel a kódokat vagy nem gondoskodtál annak megfelelő és a számodra hozzáférhető helyen való tárolásáról, sajnos nem tudunk a segítségedre lenni.
Szeretném, ha törölnétek a fiókomatA fiók törlését csak az érvényes jelszót ismerő felhasználó végezheti el – új felületű fiók esetében a Beállítások/ Biztonság, régi felületűnél pedig a Beállítások/ Postafiók törlése menüpont alatt.
A törölt fiókok visszaállítására, illetve a törölt fiók címével történő újbóli regisztrációra nincs lehetőség.
Kliensbeállítások
Régi felületű fiókom vanPOP3 :
- A bejövő levelek (PoP3) kiszolgálója: pop3.freemail.hu
- A Fióknévnél az email cím megadása szükséges.
- A Jelszónál a [freemail] webes felületén használt jelszó megadása szükséges.
- Port: 110 (TLS támogatással)
SMTP:
A kimenő levelek kiszolgálóját és az azonosításhoz szükséges adatokat az internet kapcsolatot biztosító szolgáltató adja, itt tehát saját szolgáltatód SMTP szerverét kell megadnod. Ha nem tudod ennek a nevét, kérjük, fordulj szolgáltatód ügyfélszolgálatához.
IMAP:
Régi felületű fiókok esetében nem biztosított az IMAP elérés.
Új felületű fiókom vanAhhoz, hogy le tudd tölteni a leveleidet valamely külső levelezőkliens alkalmazásba, elsőként kérjük, engedélyezd a klienselérést Beállítások/ Levelezés menüpont alatt.
Az alábbi adatok megadása szükséges a kliensben:
POP3 esetén:
- A bejövő levelek (PoP3) kiszolgálója: pop3.freemail.hu
- A Fióknévnél az email cím megadása szükséges.
- A Jelszónál a [freemail] webes felületén használt jelszó megadása szükséges.
- Port: 110 (TLS támogatással)
IMAP esetén:
- A bejövő levelek (IMAP) kiszolgálója: imap.freemail.hu
- A Fióknévnél az email cím megadása szükséges.
- A Jelszónál a [freemail] webes felületén használt jelszó megadása szükséges.
- Port: 143 (STARTTLS támogatással)
SMTP beállítása egy évnél régebben regisztrált fiókok esetében:
- A kimenő levelek (SMTP) kiszolgálója: smtp.freemail.hu
- A Fióknévnél az email cím megadása szükséges.
- A Jelszónál a [freemail] webes felületén használt jelszó megadása szükséges.
- Port: 587 (STARTTLS támogatással)
SMTP beállítása egy évnél korábban regisztrált fiókok esetében:
A kimenő levelek kiszolgálóját és az azonosításhoz szükséges adatokat az internet kapcsolatot biztosító szolgáltató adja, itt tehát saját szolgáltatód SMTP szerverét kell megadnod. Ha nem tudod ennek a nevét, kérjük, fordulj szolgáltatód ügyfélszolgálatához.
Támogatott levelezőkliensek listájaWindows rendszeren:
- Outlook
- Thunderbird
macOS rendszeren:
- Outlook
- Thunderbird
- Apple Mail
Linux rendszeren:
- Thunderbird
Android rendszeren:
- Outlook
- Samsung Mail
- Blue Mail
- GMail
iOS rendszeren:
- Apple Mail
- Outlook
- GMail
Postafiók
Fontos leveleket töröltem a fiókombólAmennyiben a kukában még megtalálhatóak a kérdéses levelek, azokat kijelölve, majd a felső ikonsorban az Áthelyezésre kattintva tudod kiválasztani azt a mappát, ahová szeretnéd visszahelyezni az üzeneteket.
A kuka mappából is törölt levelek visszaállítására nincs lehetőség, mert rendszerünk nem őrzi meg ezeket az adatokat.
Szeretném törölni a postafiókomatA postafiókodat új felületű fiók esetében a Beállítások/ Biztonság, régi felületűnél pedig a Beállítások/ Postafiók törlése menüpont alatt törölni.
A törölt fiókok visszaállítására, illetve a törölt fiók címével történő újbóli regisztrációra nincs lehetőség.
Nem tudok regisztrálni a régi freemailes címemmelOlyan címmel, amellyel már létrehoztak nálunk fiókot, nem lehetséges ismét regisztrálni – még abban az esetben sem, ha a kérdéses postafiók időközben törlésre került.
Valaki másnak is ugyanez az e-mail címe?Egy postafiók egy időben csak egy példányban létezhet, és ahhoz csak az érvényes jelszót ismerő személy férhet hozzá. Azért kaphatsz nem Neked szóló leveleket, mert vélhetően tévedésből valaki a Te e-mail címet adta meg pl. egy regisztráció alkalmával vagy bizonyos szolgáltatóknál.
Ilyen esetben érdemes tájékoztatnod a feladókat, hogy levelüket valójában nem Neked szánják.
Nem biztonságos kapcsolatAmennyiben böngésződ azt jelzi, hogy nem biztonságos kapcsolattal csatlakozol a webhelyhez, a fiókod még a régi felületen található – a régi felületen nem biztosítható a https, ezért fejlesztettük ki az új felületet.
A fiókokat fokozatosan költöztetjük át az új felületre, ez azonban egy hosszabb folyamat. Fiókod átkerüléséig szíves türelmedet kérjük!
Mikor kerül inaktiválásra a fiókom?2017 novemberét megelőzően a nem látogatott postafiókok 90 nap elteltével inaktívvá váltak, tartalmuk automatikusan és visszaállíthatatlanul törlődött. Az inaktív fiókok bármikor aktiválhatók és újra használatba vehetők – ehhez a felhasználónak csupán be kell jelentkeznie.
2017 novemberétől már nem inaktiváljuk a fiókokat.
Levelezés
Nem kaptam meg egy fontos leveletAmennyiben a kézbesítés sikertelen volt, arról és annak okáról a feladó értesül. Ahhoz, hogy utána nézhessünk a problémának mi is, a meg nem érkező levél alábbi adatira van szükségünk:
- a feladó e-mail címe
- a címzett e-mail címe
- a levél tárgya
- a levél kiküldésének pontos időpontja (év, hó, nap, óra, perc, másodperc)
Amennyiben a fenti adatok nem állnak a rendelkezésedre, kérjük, jelezd a feladó felé a problémát!
Egy ideje nem érkezett levél a postafiókombaA problémát az alábbi beállítások okozhatják – kérjük, ellenőrizd őket!
Szűrők: Ha a Beállítások/ Szűrők menüpont alatt beállítottál egy olyan, blokkolást elvégző szűrőt, melynek feltételeként a Mindig opciót választottad, vagy az általad megadott paraméter az összes beérkező e-mailre jellemző, minden Neked címzett levél blokkolásra kerül.
Átirányítás: Ha beállítottál egy átirányítást és a Csak továbbít opciót választottad, a levelek csak az átirányítási címre kézbesülnek, így a freemailes fiókban nem jelennek meg. Ezt új felületen a Beállítások/ Levelezés, régi felületen pedig a Beállítások/ Átirányítás menüpont alatt tudod ellenőrizni és módosítani.
POP3: Amennyiben a pop3 lekérésedet úgy állítottad be, hogy a kliens ne hagyjon másolatot a szerveren, a letöltött levelek nem jelennek meg a webes felületen. A beállítást a levelezőkliensedben tudod módosítani – ha nem találod ezt a lehetőséget, javasoljuk, hogy keresd fel a kliens súgófelületét.
Nem kapják meg a levelemetSikertelen kézbesítés esetén a postafiókodba érkezik egy Mail Delivery System üzenet, amelyben maga a sikertelen kézbesítés oka is megjelölésre kerül. Amennyiben nem kaptál ilyen levelet, vagy rendszerünk nem jelezte hibaüzenetben, hogy a küldés során probléma merült fel, az általad küldött levél megérkezett a címzetthez – ha a címzett ennek ellenére sem találja azt, javasoljuk, hogy ellenőrizze spam mappáját és postafiókja beállításait.
Testreszabás
Személyes adatok módosításaRégi felületen a Beállítások/Személyes adataim, új felületen pedig a Beállítások/ Profil menüpont alatt tudod módosítani a regisztráció során megadott adatokat.
Új mappa létrehozásaA Beállítások/ Mappáim menüpont alatt tudsz létrehozni új mappákat – ezek bal oldalon, a További mappáimra kattintva érhetőek el.
A mappanév előtt található lakat segítségével kiválaszthatod azokat a mappákat, amelyeket alaphelyzetben is szeretnél látni.
Szűrők beállításaA Beállítások/ Szűrők menüpont alatt lehetőséged van létrehozni szűrőket – ezek segítségével könnyebben tudod kategorizálni a leveleidet. A feltételek megadását követően kiválaszthatod, hogy a rendszer milyen műveletet végezzen el a feltételnek megfelelő levelekkel, pl. blokkolja őket, helyezze át egy adott mappába, továbbítsa a megadott címre, stb.
Kérjük, ügyelj rá, hogy feltételként olyan adatot adj meg, amely csak a szűrni kívánt levelekre vonatkozik. Ha feltételként a Mindig opciót választod, a beállított szűrő az összes beérkező levélre teljesül.
JelszómódosításRégi felületű fiók esetén a Beállítások/ Jelszómódosítás, új felületűnél pedig a Beállítások/ Biztonság menüpont alatt tudod módosítani a jelszavadat.
Mikor kerül át az új felületre a fiókom?A régi felületet fokozatosan vezetjük ki, a fiókok új felületre költöztetése jelenleg is zajlik – ugyanakkor ez egy hosszabb folyamat, ezért a fiókod átkerüléséig szíves türelmedet kérjük!
Nem elérhető menüpontokA régi és az új felület különbségeiből adódóan bizonyos menüpontok és beállítási lehetőségek eltérhetnek.
Új felületű fiókok esetében telefonos és tabletes nézetben csak az általános beállításokra vonatkozó menüpontok jelennek meg – a további menüpontok számítógépes nézetben érhetőek el.
Nem megfelelő megjelenésAmennyiben úgy tapasztalod, hogy levelezésed nem megfelelően jelenik meg (pl. összecsúsznak a menüpontok, reklámok) vagy bizonyos gombok nem reagálnak, a problémát vélhetően a böngésző okozza. Kérjük töröld a sütiket, helyben tárolt fájlokat és a gyorsítótárat, illetve frissítsd a böngésződet. (Ennek módjáról a böngésződ súgójában találhatsz részletes leírást.)
Amennyiben van rá lehetőséged, érdemes másik böngésző alól is kipróbálni az oldal használatát.